امروزه خدمت سربازی رفتن برای دانشجویانی که حداقل 4 سال از زندگی و عمر خود را در دانشگاه ها به سر برده اند به مسئله مهمی تبدیل شده است. از یک طرف حضور حدود یک سال و نیم در ارتش یا سپاه یا هر ارگان نظامی دیگر و بدون اضافه شدن بر مهارت های مناسب در جهت تحصیلات دانشگاهی و از طرف دیگر هم در این مدت از لحاظ مالی نیز تقریبا هیچ سودی ندارد. بگذریم از مسائل روحی و دیگر اثرات آن که گهگاهی اثرات مخرب آن را در اخبار خوانده ایم. با این حال راه هایی برای بهتر گذراندن این دوره هم وجود دارد. یکی از این راه ها گرفتن امریه است. امریه سربازی هرچند که آرمانی و رویایی نیست ولی به مراتب بهتر از سرباز صفر بودن است. امریه اغلب این مزیت را دارد که شما در راستای تحصیلی که کرده اید در شرکت های مربوطه به سربازی خود مشغول می شوید و البته مقدار هزینه ای هم که دریافت می کنید تا حدودی بیشتر از حقوق سربازی معمولی است. و البته تجربه ای که کسب خواهید کرد و یا شاید بعد از سربازی بتوانید همان جا استخدام شوید.



با این حال اگرچه رشته کشتی سازی در کشوری که مرز های وسیع دریایی و آبی دارد شرایط مطلوبی ندارد اما با کمی جست و جو و تلاش می توان حداقل سربازی را به صورت امریه گذراند.

شما می توانید با رفتن به لینک زیر که مربوط به قرارگاه سازندگی خاتم النبیا (ص) می باشد و با داشتن شرایطی که در این سایت وجود دارد، شانس خودتان را برای گرفتن امریه آزمایش کنید.


به امید روزی که مدیریت جهادی به معنای واقعی کلمه در این مرز و بوم به مرحله اجرا برسد، و بدانیم که عمر جوانان این کشور سرمایه ای برای کل کشور است.






nextpay